Select Page

Vår forretningsidé

Folks Group hjelper virksomheter å vokse gjennom rådgivning og planarbeid for å utvikle våre kunders topplinje

Møt våre Folks…

Geir Feltstykket

Geir Feltstykket

Partner Rådgiver

Geir Feltstykket jobber med strategisk rådgivning, kundeorientert forretningsutvikling innenfor salg, markedsføring og CRM.

Geir har en Bachelor i Markedskommunikasjon fra BI/NMH og har over 25 års ledererfaring Bisnode AB, hvor han var med å starte å etablere DM Huset, og senere var Divisjonsdirektør for Marketing Services i Europa, da med P&L ansvar for mer enn 15 selskaper i tillegg til virksomheten i Norge. Han har jobbet med ulike bransjer som fra ulike bransjer som TV, telecom, bank, media og bilbransjen.

Roller og Nøkkelkompetanse:

  • Ledelse
  • Forretningsutvikling
  • CRM
  • Konseptutvikling 
  • P&L
  • Omfattende strategisk og operativ transaksjonserfaring
Nils Petter Nordskar

Nils Petter Nordskar

Partner Rådgiver

Nils Petter er en av reklamebransjens mest kjente profiler. Han skapte sin karriere som tekstforfatter og byrågründer og er mest kjent for å stå bak selskapene Nordskar&Thorkildsen Leo Burnett, New Media Science (Bouvet) og Virtual Garden.

I tillegg har han vært rådgiver og konseptutvikler for en rekke norske entreprenør-selskaper, inkludert styrearbeid og investor-virksomhet. I dag er Nils Petter en del av mentor-teamet på StartupLab i Forskningsparken, hvor han i tillegg til egne prosjekter hjelper nye startup med strategi og kommunikasjon.

Atle Hidajat

Atle Hidajat

Partner Rådgiver

rådgivning, forretningsutvikling, prosessutvikling og prosjektledelse innenfor salg, marketing og CRM. De siste 20 årene har Atle vært Partner og rådgiver i OMG, samt flere ulike stillinger i Bisnode, Direktmedia og DM Huset, sist som direktør for divisjonen Software & Applications i Bisnode AB. Jobbet mot kunder som Altibox, Aller Media, DnB, Nordea, Storebrand, If, Telenor, NetCom/Telia, Get, Ikea, Lyse, Mflere.

Roller og Nøkkelkompetanse:

  • Strategiutvikling
  • Business analyse
  • CRM strategi
  • CRM teknologi og datakvalitet
  • Forretningsutvikling
  • Styrearbeid og selskapsutvikling
  • Topplinjevekst og salgsstrategier
  • B2B og B2C
  • P&L
  • Transaksjonserfaring
Monica Arthurson

Monica Arthurson

Daglig leder - Digital Marketing

Daglig leder for Digital Marketing er  Monica Arthurson og har over 15 års erfaring med digitale medier. Hun har de siste årene bodd inne i Google Ads, som hun selv kaller det. Hun har jobbet endel internasjonalt, men har hjerte for norske og skandinaviske kunder. For deg som kunde får du lokal kjærlighet i tillegg til hjelp for å ekspandere til utlandet via vårt kontaktnett. Vi tror på et personlig forhold til kundene våre, der vi jobber sammen for å lykkes. Vi vil at vår energi skal smitte over på dere og at vi sammen kan skape digital magi.

Roller og nøkkelkompetanser

  • Google ads
  • Søkemotoroptimalisering (SEO)
  • Salgsoptimalisering (CRO)
  • Brukertesting
  • Digital strategi
  • Kurs og kompetanseoverføring

 

Våre tjenester

Analyse, markedsføring og effektiv kommunikasjon i alle kanaler.

Advisory

Mange bedriftsledere har ambisjoner om utvikle sin bedrift økonomisk. Ta nye posisjoner, vinne nye kunder, lansere nye produkter og tjenester.

For deg som søker bistand for å få til dette, kan en samtale med oss bidra til en strukturert måte å håndtere dette på.

Hva påvirker dine kunders beslutninger?

Hvor godt kjenner du kundene dine?

Vi i Folks Group vil kunne bidra

Digital Marketing Operations

Vi har en egen virksomhet som kun jobber med marketing operations. Som kunde, kan du få bistand til annonsering i digitale flater, annonsering i sosiale medier som Facebook, Instagram, SnapChat, LinkedIn etc.

Utforming og utsendelse av epost.

Håndtering av epost mht design, innhold, segmentert innhold, utsendelse, rapportering etc.

Insights and Analytics

Vi har en egen virksomhet som kun jobber med insight og analyser.

I InsightOne Nordic jobber man med å omdanne kundedata til verdifull innsikt om kunder og virksomhetens marked.

Hver samhandling din virksomhet har med sine kunder, er en mulighet til å styrke forholdet og spille på preferanser.

Bedre forståelse av deres kunder, vil gjøre markedsføringen mer effektiv.

Google Ads-annonsering

Annonsering i Google er ofte en av de mest lønnsomme måtene og annonsere digitalt på.

Bedriftsledere eller forbrukere søker på et produkt eller en tjeneste i Google søk, i det øyeblikket de er ute og søker etter dine produkter eller tjenester.

Trafikken du får gjennom Google annonsene dine er potensielle kjøpere som er på utkikk etter akkurat det du tilbyr, som er det de nettopp søkte på.

Facebook-annonsering (Instagram, SnapChat og LinkedIn)

Har du lyst å annonsere i disse kanalene, men er usikker på hvordan du kommer i gang, og eventuelt hvordan du får god effekt ut av dette?

Alle kommunikasjonsflater har ulike styrker og svakheter. Man kan skreddersy budskap til hver enkelt målgruppe, og måle hvordan de ulike budskapene og målgruppene trigger sett opp mot det den planen man har valgt. Valgene er mange, i tillegg til demografi, kan kan også målrette mot interesser, konkrete målgrupper etc. Mot et publikum som ikke tidligere har vist interesse, bør man kommunisere et annet budskap enn mot en remarketing målgruppe, det vil si de som allerede har vist en interesse. Ved å tilpasse kommunikasjonen etter hvordan mottakeren responderer, øker man sjansen for å fange kundens interesse.

Google Analytics

Google har en egen plattform for å hjelpe deg som nettstedseier å måle hvor trafikken som fører til salg eller besøk på dine sider kommer fra. 

Spørsmål eller behov for en prat om disse emnene?

Klikk her for å booke en kort og uforpliktende samtale.